- Λεπτομέρειες
- Γράφτηκε από τον/την Κατεβάογλου Στυλιανός
- Κατηγορία: Εκπαιδευτικά
- Εμφανίσεις: 755
Στα πλαίσια του επιχειρησιακού προγράμματος "Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση" υλοποιείται το έργο για την "Πιστοποίηση Μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ)" που έχει ως στόχο τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος πιστοποίησης των ικανοτήτων των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου στις ΤΠΕ.
Ο δικτυακός κόμβος του έργου βρίσκεται ήδη σε λειτουργία στη διεύθυνση http://com2cert.cti.gr όπου όλοι οι ενδιαφερόμενοι (μαθητές, καθηγητές, γονείς και κηδεμόνες) μπορούν να έχουν πρόσβαση είτε για να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες είτε για να δουν και να δοκιμάσουν - δοκιμαστούν στο υποστηρικτικό υλικό προετοιμασίας.
- Λεπτομέρειες
- Γράφτηκε από τον/την Κατεβάογλου Στυλιανός
- Κατηγορία: Εκπαιδευτικά
- Εμφανίσεις: 1465
Η Microsoft και τo Ευρωπαϊκό Σχολικό Δίκτυο (European Schoolnet) είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουν τη συμμετοχή της χώρας μας στο European Kodu Kup, ένα νέο σχολικό διαγωνισμό που θα ενθαρρύνει τους μαθητές να σχεδιάσουν παιχνίδια και να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον προγραμματισμό/κωδικοποίηση με έναν ευχάριστο και ελκυστικό τρόπο.
- Λεπτομέρειες
- Γράφτηκε από τον/την Κατεβάογλου Στυλιανός
- Κατηγορία: Εκπαιδευτικά
- Εμφανίσεις: 33551
Ο όρος Web 2.0 είναι από εκείνους τους όρους που στην πραγματικότητα κανείς δεν ξέρει τι ακριβώς σημαίνει αλλά όλοι ξέρουν ή πιστεύουν ότι είναι κάτι καλό και χρήσιμο. Αν βρεθείτε σε μια ομάδα προγραμματιστών και ρίξετε την ιδέα να φτιάξετε μια εφαρμογή Web 2.0 όλοι θα ενθουσιαστούν και θα συμφωνήσουν... αλλά εκεί σταματούν οι συμφωνίες αφού ο κάθε ένας θα έχει κάτι άλλο στο μυαλό του. Καταλαβαίνετε ότι όταν μιλάμε για εφαρμογές Web 2.0 που μπορούν να αξιοποιηθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία έχουμε ανοίξει απότομα το πεδίο και πλέον χωράει σχεδόν οτιδήποτε.
Αλλά ας το περιορίσουμε λίγο. Το Web 2.0 δεν είναι κάποια συγκεκριμένη τεχνολογία (για αυτό και οι προγραμματιστές θα σκεφτούν ο κάθε ένας κάτι άλλο). Μοιάζει με τεχνολογικό όρο αλλά δεν είναι. Αποτελεί περισσότερο μια φιλοσοφία - μια ιδέα στο μυαλό των ανθρώπων. Μια ιδέα που συνίσταται στο ότι οι άνθρωποι δεν θέλουμε απλώς να επισκέπτονται και να διαβάζουν ιστοσελίδες που έχουν δημιουργηθεί από τους ιδιοκτήτες τους αλλά να αποτελούν συνδημιουργούς του περιεχομένου του διαδικτύου. Ουσιαστικά είναι οποιοσδήποτε νέος τρόπος για να χρησιμοποιείς το διαδίκτυο πέρα από το να καταναλώνεις έτοιμη πληροφορία. Για αυτό και όλοι συμφωνούν ότι είναι κάτι καλό. Γιατί επιτρέπει στους ανθρώπους να δημοσιεύουν τη δουλειά τους, τις ιδέες τους, τα συναισθήματά τους και να επικοινωνούν και να συνδέονται με άλλους ανθρώπους ανταλλάσσοντας πληροφορίες.
- Λεπτομέρειες
- Γράφτηκε από τον/την Κατεβάογλου Στυλιανός
- Κατηγορία: Εκπαιδευτικά
- Εμφανίσεις: 2301
Μια πολύ ενδιαφέρουσα ερώτηση που η απάντησή της μπορεί να βοηθήσει κάθε καθηγητή ή δάσκαλο να γίνει καλύτερος στη διδασκαλία του. Στο άρθρο που παραπέμπουμε παρουσιάζονται δώδεκα ψυχολογικές αρχές που αφορούν την εκπαίδευση και ανακεφαλαιώνουν τις σύγχρονες τάσεις που επικρατούν στην επιστημονική έρευνα.
- Λεπτομέρειες
- Γράφτηκε από τον/την Κατεβάογλου Στυλιανός
- Κατηγορία: Εκπαιδευτικά
- Εμφανίσεις: 2382
Ναι, σωστά, στη χώρα του προγραμματισμού και όχι στη χώρα των θαυμάτων. Γιατί δεν αναφερόμαστε σε παραμύθια φανταστικών κόσμων αλλά στον φανταστικό κόσμο του προγραμματισμού. Και μάλιστα του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού. Οπλιστείτε, λοιπόν, με όρεξη για περιπέτειες και βουτήξτε μέσα στην τρύπα του λαγού.
- Λεπτομέρειες
- Γράφτηκε από τον/την Κατεβάογλου Στυλιανός
- Κατηγορία: Εκπαιδευτικά
- Εμφανίσεις: 1150
Μάθε να προγραμματίζεις, προγραμμάτισε πως να μαθαίνεις (Learn to Code, Code to Learn)
Πως ο προγραμματισμός προετοιμάζει τα παιδιά για κάτι περισσότερο από τα μαθηματικά (How programming prepares kids for more than math)
Ένα άρθρο του Mitchel Resnick, καθηγητή Εκπαιδευτικής Έρευνας του MIT και διευθυντή της ομάδας Lifelong Kindergarten του MIT Media Labaratory
«Είναι σημαντικό για όλα τα παιδιά να μάθουν πως να γράφουν; Άλλωστε, πολύ λίγα παιδιά μεγαλώνουν για να γίνουν δημοσιογράφοι, πεζογράφοι, ή επαγγελματίες συγγραφείς. Οπότε, γιατί θα πρέπει όλοι να μάθουν να γράφουν;
- Λεπτομέρειες
- Γράφτηκε από τον/την Κατεβάογλου Στυλιανός
- Κατηγορία: Εκπαιδευτικά
- Εμφανίσεις: 1162
Ακόμα και ένα απλό βίντεο με μερικούς ανθρώπους να εκφράζουν τις ιδέες τους πάνω στο θέμα του προγραμματισμού μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο. Ιδιαίτερα αν σε αυτό εμφανίζονται από απλές... διασημότητες μέχρι πολυεκατομμυριούχοι. Είχαμε αναφερθεί παλιότερα στο ερώτημα "Γιατί να μάθω προγραμματισμό;" χρησιμοποιώντας ένα τέτοιο βίντεο. Ήρθε η ώρα να παρακινήσουμε ακόμα περισσότερο τους μαθητές μας στο να μάθουν προγραμματισμό κάνοντας την αρχή με τη διδασκαλία μιας ώρας προγραμματισμού σε κάθε μαθητή μας. Ήρθε η Ώρα του Κώδικα.
Σελίδα 6 από 7